Proeven & Wonen

De door ons ontwikkelde methode ‘Proeven & Wonen’ vormt de basis van onze innoverende werkzaamheden, waarbij wij actief inspelen op nieuwe ontwikkelingen. Ontwikkelingen waarbij niet de prijs, maar de ‘Look & Feel’ en de onderscheidende wijze waarop potentiële kopers worden benaderd bepalend zijn.

Uw woning wordt naast plaatsing op Funda, extra onder de aandacht gebracht door een professionele aanpak op Social Media, onze ‘Woningproeverij’ en ‘Straatproeverij’. Hierdoor worden de verkoopmogelijkheden vergroot en wordt het eindresultaat verbeterd.

Deze verkoopmethode heeft een aantal varianten, te weten: Goed, Beter en Best. Variant ‘Goed’ vormt de basis voor al onze werkzaamheden, waarbij de varianten ‘Beter’ en ‘Best’ optioneel zijn.

Goed

Basis verkooppakket van uw woning

 

Beter

Net wat meer extra als het ‘Goed’ pakket zodat uw woningpresentatie nog completer is.

 

Best

Meest complete pakket voor de verkoop van uw woning.

 

'Proeven & Wonen GOED'

Restyling advies
Ons eigen team adviseert, indien nodig, over een verkoopbevorderende restyling. Het doel hiervan is om de attentiewaarde en de potentiële doelgroep zo groot mogelijk te laten zijn.

Onderscheidende foto’s
De door onszelf gemaakte foto’s onderscheiden zich door kwaliteit en creativiteit. Sprankelende foto’s bieden meerwaarde. Hierdoor wordt uw woning beter en opvallender gepresenteerd, waardoor de attentiewaarde wordt vergroot.
Voor veel potentiële kandidaten zijn niet alleen de onderscheidende kenmerken van de woning van belang, maar ook de kwaliteiten van de woonomgeving. Vandaar dat wij ook sfeervolle foto’s van de omgeving aan de presentatie toevoegen.

Onderscheidende presentatietekst
Wij werken niet met standaard teksten, maar leveren voor iedere woning maatwerk.
Onze presentatieteksten worden volledig afgestemd op de onderscheidende kenmerken van uw woning.

Professionele plattegronden en 3D-impressies
Ter verdere verduidelijking worden er professionele plattegronden en 3D-impressies van de woning gemaakt door onze architect.

Verkoopbrochure
Al onze brochures zijn zowel digitaal als op papier beschikbaar. Als extra toevoeging hierop hebben wij ook brochures ontwikkeld die online bladerbaar zijn. Deze brochures zien er niet alleen vakkundig uit, maar dragen ook bij aan de look & feel van de woning.

Presentatie van de woning
Uitgangspunt voor een geslaagde presentatie is het via diverse kanalen benaderen van zoveel mogelijk potentiële kopers, waardoor de belangstelling optimaal is. Dit is van groot belang om goede voorwaarden en een betere verkooptransactie te kunnen realiseren. Door ons worden de volgende presentatie mogelijkheden gebruikt:

  • persoonlijke benadering potentiële kopers
  • benadering potentiële kopers via Social Media
  • ‘Woningproeverij’ (een volledig op het huis afgestemd digitaal mailbericht)
  • plaatsing www.nijdammakelaars.nl
  • plaatsing www.funda.nl
  • plaatsing www.jaap.nl
  • plaatsing etalage
  • plaatsing ‘Te Koop’ bord

'Proeven & Wonen BETER'

De ‘Proeven & Wonen’ methode BETER bestaat uit alle werkzaamheden zoals genoemd bij methode GOED met als extra’s:

‘Proeven met de architect ‘
Door het organiseren van ‘Proeven met de Architect’ kunnen wij ervoor zorgen dat uw woning nog beter aansluit bij de woonwensen van potentiële kopers. Hierdoor worden de verkoopmogelijkheden aanzienlijk vergroot.
Onze architect, Farzad Salehi, maakt met toepassing van 3D-techniek  uitbreidings- en/of indelingsvarianten van uw woning zichtbaar. Hij heeft ruime ontwerpervaring opgedaan bij diverse gerenommeerde bedrijven op het gebied van zowel interieur als exterieur. De door hem gemaakte professionele plattegronden en 3D-impressies worden hiervoor als basis gebruikt.

Afwijkende plattegronden en 3D-impressies
In sommige gevallen volstaan de standaard plattegronden niet voor een optimale presentatie van uw woning. Vanwege de grootte of complexiteit  van de woning is het soms raadzaam om verbeterde plattegronden te laten maken.

Luxe uitgevoerde woningbrochure
Indien u de onderscheidende kwaliteiten van uw woning optimaal wilt laten aansluiten bij uw doelgroep, dan bieden wij de mogelijkheid tot het maken van een luxe uitgevoerde woningbrochure.

‘Bob de verkooppop’
Wilt u ook op een ludieke manier de aandacht vestigen op uw woning en houd u niet van een standaard te Koop Bord? Graag plaatsen wij ‘Bob de verkooppop’ bij u in de tuin.

'Proeven & Wonen BEST'

De ‘Proeven & Wonen’ methode BEST bestaat uit alle werkzaamheden zoals genoemd bij methode BETER, met als extra’s :

Filmpresentatie
Onze persoonlijke en professionele filmpresentatie vergroot de verkoopmogelijkheden doordat potentiële kopers een duidelijker beeld krijgen, dan uitsluitend met foto’s. Een optimale beleving van uw woning en de omgeving is hierdoor, voorafgaand aan een mogelijke bezichtiging, reeds aanwezig.

Om uw woning breder dan gebruikelijk onder de aandacht te brengen wordt de filmpresentatie onder andere geplaatst op:

  • nijdammakelaars.nl
  • funda.nl
  • youtube.com
  • overige Social Media

Voor een overzicht van onze uitgebreide verkoopactiviteiten, download hier onze presentatie.